תקשורת מקרבת לחיים מלאים | רוני ויינברגר

אני יודע מה אתם צריכים לעשות

אני יודע מה אתם צריכים לעשות.

האמת היא, שאין לי מושג מה אתם צריכים לעשות.

אני יודע (אולי..) מה אני הייתי עושה במצב הזה, אבל אני לא אתם.

אני יודע מה הלקוח שלכם צריך לעשות, אבל אני לא הלקוח שלכם.

אני יודע (ואתם יודעים, וכולנו יודעים) מה אנחנו אמורים לעשות במצב מסוים…אבל זה לא אותו דבר.


כדי שנוכל להקשיב באמת חשוב שנפנים:

איננו ולעולם לא נהיה ב"נעלי האחר".

אנו כן יכולים לנסות להבין.

בסקרנות, בחוסר שיפוטיות.

ולבדוק אם הבנו נכון.

ואז אולי, רק אולי, נתחיל להתקרב…

לאדם שמולנו..לעולם שלו…ולמקום שהוא נמצא בו.

 מעניין אותי מאוד לשמוע מה המילים הללו מעוררות בכם – אתם מוזמנים להגיב ולשתף…

*** הרעיון למייל הזה נלקח מהבלוג של סת' גודין שכל פעם ממלא אותי מחדש בהשראה וביצירתיות. תודה סת' !


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ביום ראשון שעבר קיימתי את החלק הראשון של סדנת "בקשות אפקטיביות" שאליה נרשמו 113 משתתפים. 

התרגשתי מאוד לקרוא חלק מתגובות המשתתפים שהתחילו ליישם את הכלים והעקרונות

והופתעו מהקלות שבה הם קיבלו את מה שביקשו, בשמחה ובמחוייבות גבוהה.

ענת למשל כתבה: "יישמתי מיד והעזתי לבקש משהו שלא היה לי אומץ שנים!"…וואוו !!!

לקריאת התגובות ליחצו כאן (יש לגלול לתחתית העמוד)


ניתן להאזין להרצאה המוקלטת ולצפות במצגת לאחר רישום מהיר כאן.


החלק השני יתקיים ביום ראשון הקרוב 4/11 21:00 ובמהלכו אגע בנושאים המתקדמים הבאים:

איך לקבל "לא" ולהישאר בדיאלוג, בקשות אפקטיביות בתנאי חוסר אמון, איך להגיד "לא" בלי לפגוע ולהיפגע.

הסדנא חינמית וניתן עדיין להירשם. רק וודאו שאתם צופים לפני כן בחלק הראשון שעליו נתבסס..


תגובות

תגובות

Leave a Replay

להצטרפות לבלוג וקבלת קורס תקשורת מקרבת ללא עלות

שם מלא
כתובת אימייל

Recent Posts

Follow Us

Judgment Inside

להצטרפות לבלוג וקבלת קורס תקשורת מקרבת ללא עלות

שם מלא
כתובת אימייל